יום שישי, 10 בינואר 2020

חוויות מהיום בוגרים - שחר בשיא

למי שלא הבין עוד למה ביום ראשון האחרון היו במסגרת מלא אנשים שבכללי לא רואים אותם במסגרת זה בגלל שהיה במכינה יום בוגרים שחלק מהבוגרים של השנים הקודמות הגיעו למסגרת ליום שלם והיו עם המכינה  בפנאל כזה שהם הסבירו מה היה איתם מאז שהם סיימו ללמוד בנווה וענו לנו על שאלות ששאלנו אותם. אני חושבת שזה ממש מעולה שכל שנה יש יום בוגרים.  זה ממש עוזר לנו להחליט להמשך ובמיוחד השנה שאנחנו ממש הרבה שמסיימים  בנווה זה עוזר לי עם לקבל החלטות ועם כל מיני לחצים שהיו לי לפני המפגש וגם עזרו לנו עם שירות לאומי.

אני מרגישה שספציפית השנה ביום בוגרים היה יותר טוב ומלמד מהשנים האחרונות בגלל שהשנה  לא הייתה הזמנה פתוחה וכל מי שרצה לבוא מהבוגרים היה יכול להגיע מה שעשו עד השנה,והגיעו מעט יותר בוגרים רק את הרלוונטיים ואת מי שסיימו לפני שנה.

השנה הזמינו  בוגרים מסוימים שיכולים לעזור לנו עם הדברים האלה, חילקו אותנו לשתי קבוצות ובכל קבוצה היה גם כמה מהבוגרים.   זה היה בקבוצות אז גם יכולנו לשאול כל מיני שאלות אישיות מה שלא היה עד עכשיו כי עשו את זה פשוט שכל הבוגרים ישבו במקום אחד ואנחנו ישבנו בקהל וזה לא נתן כל כך זמן לשאלות שלנו.

אחרי הקבוצות הלכנו לאודיטוריום ושם הייתה לנו שיחה על משחקי רשת ווידאו.

בשיחה היה ממש מהנה ומלמד למדנו שם על מלא דברים חדשים שלא ידענו לפני זה.

לסיכום היה לפי דעתי יום עמוס כיפי ומעשיר ואני ממליצה שבשנה הבאה היה כמו השנה שזה בקבוצות כי זה הרגיש לי שזה יותר תרם מאשר הפנאל הגדול של כולם.

4 תגובות:

  1. תודה על השיתוף שחר! אני בטוחה שהיה מרגש לראות את כולם..

    השבמחק
  2. שמח לשמוע שהיה לכם טוב ביום הבוגר

    השבמחק
  3. שחר מעניין וחשוב לקרוא את דברייך שבת שלום לכולם

    השבמחק
  4. מתנצלת שלא באתי זה היה היום הראשון שלי בבסיס חיל הים. תמר

    השבמחק