יום שישי, 17 בינואר 2020

ראיון לשירות לאומי מאת- שחר בשיא


השבוע חלק ממי שמסיים השנה היה בראיונות לקראת השנה הבאה לשירות לאומי.

ביום שני, איתמר ואני נסענו לעפולה כדי להתרשם מיום עיון באגודה להתנדבות ולהתראיין שם.

וביום שלישי, חלק מהמסיימים היו פה בראיון לעמותת 'שלומית' בגלל שהרבה רוצים לעשות ב'שלומית' התנדבות אז הרכזת של 'שלומית 'תגיע למסגרת עוד פעם  בשביל לראייו את מי שעדיין לא התראיין.

אני אישית ממש ממליצה למי שמתלבט עדיין באיזה מהעמותות לעשות להיות באגודה להתנדבות.

ישר כשהגענו ליום עיון שלהם באגודה אז חלק מהמתנדבים שעושים השנה את השירות דיברו איתנו ועזרו לנו מאוד עם הרבה דברים שלא ידענו  (אני אישית לפני הראיון ובכללי בתקופה שלפני הראיון לאגודה הייתי לחוצה ועצבנית והשיחה הזאת זה פשוט הרגיע אותי.)

אחרי שדיברנו עם המתנדבים היינו עם גל הרכזת של האגודה. היא נתנה לנו חוברת עם מלא שאלות שקשוריות לכל מיני נושאים שקשורים בנו כמו: פרטים אישיים, שאלות על הבריאות שלנו, על הניסיון שלנו מהתעסוקה או מהתנדבות,
מה אנחנו טובים בעבודה ומה פחות אנחנו טובים בו בעבודה, שאלות שהיינו צריכים לסמן על עצמנו איפה אנחנו נמצאים בין 1 ל 5 ולפרט. והיה גם כל מיני מקומות התנדבות והיינו צריכים לסמן את השלוש שאנחנו הכי רוצים להתנדב בהם.

מה שלדעתי טוב באגודה מאשר ב'שלומית' שבאגודה בראיון מביאים לנו שאלון למלא וב'שלומית' לא מביאים את זה. אני יודעת כי שאלתי חניכים מהמכינה שהתראינו ב'שלומית'.
זה שמלאתי שאלון זה יכול לעזור לי ולרכזת להבין איפה אני רוצה לעשות את השירות הלאומי.
אני אישית השקעתי ממש הרבה זמן בשאלון וזה אמר עלי לרכזת שאני לא מותרת בקלות ועושה הכל.
אחרי השאלון נכנסנו לשיחה עם גל הרכזת ודיברנו איתה והיא ממש התלהבה מאיתנו ואמרה לנו כמה פעמים במהלך הראיון שזה מדהים לראות שאנחנו לא לחוצים, מרוכזים במטרה שלנו ועשים הכל.
לסיכום- מי שצריך עזרה עם הדברים האלה אין לי בעיה לעזור לכם בזה.

2 תגובות:

  1. בתור מישהי שעשתה שירות לאומי דרך האגודה להתנדבות חושבת שזאת באמת עמותה שנותנת מענה להכל וגם להכיר אנשים שלא הכרתם לפני וזה בעיניי גיוון מה שנקרא.תמר

    השבמחק