יום רביעי, 17 ביוני 2020

גודזילה (באנגלית: Godzilla) \ מאת סאם קטז


Amazon.com: 11x17 Godzilla (2014) B Movie Poster Starring Aaron ...

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני מקווה שאתם מקפידים ללכת עם מסכות ותשמרו על עצמכם... בואו ניגש לעניין, אני רוצה להגיש כתבה על הסרט גודזילה שהוא סרט מדע בדיוני ופעולה אמריקאי המציג את המפלצת גודזילה מזיכיון הסרטים בעל אותו השם. הסרט מספר את סיפורו של גודזילה באתחול שמנסה להוות גרסה "אפשרית לאמונה" לסדרה. את הסרט ביים גארת אדוארדס ומככבים בו אהרון ג'ונסון, קן ואטאנבה, אליזבת אולסן, ז'ולייט בינוש, סאלי הוקינס, דייוויד סטראתיירן ובריאן קראנסטון.

אני צפיתי בסרט ואני אהבתי את העיצוב שעשו לגודזילה ואני גם מחכה לסרט גודזילה נגד קונג שלפי מה שאני הבנתי שהסרט נדחה ל-1 במאי 2021 בגלל וירוס הקורונה... בנוגע עם הסרט טוב או לא טוב זה אני אתן לכם להחליט בתגובות. אני גם אפרסם על גודזילה מלך המפלצות וקונג אי הגולגולת ואולי גם על גודזילה נגד קונג אם אני אמצא מידע כלשהו ובינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ותקפידו לשמור מרחק 2 מטר אחד מהשני ביי!!!


עלילת הסרט:

הסרט מתחיל בתיאור הפצצת האטול ביקיני בפצצת מימן. בעוד נהוג לחשוב שהפצצה נועדה לניסוי, מתברר כי מטרתה היא חיסול מפלצת ימית ענקית הנראית בחטף.

בשנת 1999, המדענים אישרו סריזאווה וויויאן גראהם ( קן ואטאנבה וסאלי הוקינס בהתאמה ) מגיעים לפיליפינים ומגלים עצמות ענק וביצי עצמים לא מזוהים. מאוחר יותר מתברר כי אחת הביצים בקעה, וכי ישנה דליפה במתקן גרעיני בטוקיו, יפן. במהלך הדליפה מאבד המהנדס ג'ו ברודי ( בריאן קראנסטון ) את אשתו סנדרה ( ז'ולייט בינוש ), העובדת עמו במתקן. בנוסף הדליפה גרמה לרעידת אדמה, וכך הוחלט שמחוז ג'אנג'ירה יפונה ותיאסר הכניסה אליו.

פסקול:

את המוזיקה לסרט כתב והלחין אלכסנדר דספלה.

קובץ:Godzilla2014film.jpg

כרזת הסרט בישראל


הנה הטריילר של הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא:


3 תגובות: