יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

מדור קולנוע: בילי מדיסון (1995) Billy Madison

שלום לכם קוראים. כאן גדעון שדה, עורך העיתון. בגלל שיחה שהייתה לי עם חברי המערכת, החלטתי לעשות שינוי ולעשות על סרט מז'אנר שכולם יאהבו: קומדיה!! אני תכננתי לעשות על "האגרופן השיכור 2" אבל זה יהיה בפעם אחרת. בינתיים, בואו נצחק!!! אני אצחק עד שנשמתי תצא!! אה אה אה אה אה!!!!

עכשיו בואו נעבור לסרט של היום: בילי מדיסון של אדם סנדלר משנת 1995. זהו סרט קומדיה מוקדם של אדם סנדלר והוא מספר על אדם ילדותי שצריך לחזור ללמוד מכיתה א' עד י"ב במשך זמן מוגבל כדי שיירש את חברת המלונות היוצלחת של אביו ולא יעבור לנבל הנבזי של הסרט. במהלך הסרט הוא חווה חוויות מכל הכיתות ומכיר חברים חדשים ואפילו משיג אהבה במורה הצעירה שמלמדת אותו באחת הכיתות. בסוף הסרט גיבורנו בילי יוצא לעימות אקדמי נגד הנבל שיוצר את אחד העלבות הטובות ביותר בקולנוע האמריקאי.




מה אפשר להגיד על הסרט שטוב? הוא מצחיק, מראה את היכולות הקומיות של סנדלר וזה שאני לא זוכר אם רוב שניידר נמצא בסרט זה גם פלוס, כי אנחנו יודעים שרוב שניידר יעשה כל תפקיד גזעני או טיפשי שסנדלר נותן לו. הדמות הראשית, למרות טיפשותו בתחילת הסרט, מתפתח ונהיה קצת יותר חכם והוא גם מאוד סימפטי והוא אדם שמאוד כיף לחוות איתו את המסע שלו ברחבי היסודי, חטיבת ביניים ותיכון. פלוס סטיב בושמי כאדם שיורה לאנשים באגן ומורח ליפסטיק- פנטסטי!


הרע: התסריט קצת נדוש כבר, עדיין מצחיק אבל נדוש. המושא אהבה בסרט לא ממש מפותחת, רק שם להיראות יפה וזה כל מה שאני זוכר ממש.
  
האם אני יכול להמליץ על זה? מאוד! תראו את זה ותצחקו! כאן גדעון שדה להשבוע. תכנסו, תגיבו ותהנו מהסרטון שיורד על רוב שניידר ומהסרטון הבא. בשבוע הבא אני מחליט להתחיל את מדור הסדרות עם כנופיית ברמינגהם.

7 תגובות:

  1. אני שמח שיצא לי לעשות סרט שהרבה יוכלו לאהוב, למרות שמה שמצחיק אתכם זה העדפה אבל תגיבו לי אם אהבתם את הכתבה ואם תרצו לראות את הסרט. עד השבוע הבא דא דרפ די דרפ.

    גדעון.

    השבמחק
  2. כתבה מעניינת, אני די בטוח שהפסדתי כמה בדיחות כי אני לא 5 יחידות אנגלית אבל אהבתי את הרעיון

    השבמחק
  3. אני נהנתי לקרוא את הכתבה שלך
    נ.ב
    מתי אתה תפרסם כתבה על מגש הכסף שבו מסופר על איך שמדינה שלנו תחת ידיהם של משפחות עשירות ומושחתות

    השבמחק
  4. גדעון, שמחה שאתה מגוון בעוד ז'אנרים.. זה כבר ממש מתקרב לדברים שאני יכולה לראות, (למרות שדרמות עדיין במקום הראשון אצלי). אני גם כמו יהונתן עם האנגלית, אז לא הבנתי עד הסוף את הקטע עם רוב שניידר.... בכל מקרה כבר סקרנית לקרוא על הסדרות!

    השבמחק
  5. גדעון, אחלה כתבה, יצא לי לראות סרטים של אדם סנדלר אבל לצערי הסרט הזה הוא לא אחד מהם... חוץ מזה, הפרודיה על רוב שניידר מצחיקה מאוד...

    השבמחק
  6. כתבה נחמדה
    אהבתי מאוד את הסרטון השני

    השבמחק