יום חמישי, 17 במרץ 2016

קונג פו פנדה 3 ( באנגלית: Kung Fu Panda 3 ) \מאת סאם קטז

Image result for Kung Fu Panda 3

"אתמול הוא היסטוריה, מחר הוא תעלומה אבל היום הוא מתנה. זה למה זה נקרא ההווה"

( מאסטר אוגוויי )

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, היום אני רוצה לשתף אתכם בסרט טוב שצפיתי בו והוא נקרא קונג פו פנדה שלוש שהוא סרט קומי בהנפשה של דרימוורקס אנימציות . והוא מבויים בידי ג'ניפר יו נלסון, ונכתב על ידי ג'ונתן אייבל וגלן ברגר, מופק על ידי מליסה קוב והמפיק בפועל הוא גיירמו דל טורו. לסרט קדמו הסרטים "קונג פו פנדה" ( 2008 ) ו"קונג פו פנדה שתיים" ( 2011 ). והסרט יצאה ב-29 בינואר 2016. ואני באופן אישי מאוד אהבתי את הסרט הזה במיוחד את הסוף שלו שאותו אני לא מגלה לכם ,ואני ממליץ לכם כמובן מי שרוצה  לצפות בסרט הזה ( גם לך גדעון ) אך אני גם ממליץ לכם לצפות בסרטים הקודמים כדי להבין את הסרט שלישי ושתהיה לכם קריאה נעימה וחג פורים שמח וטעים מאוד.


עלילת הסרט : 

פו מתאחד עם אביו הביולוגי האמתי וחוזר למקום הולדתו – גן עדן סודי מלא בפנדות כמוהו וכמו אביו והוא אינו מתאים לו. הוא פוגש את מיי מיי, דובת פנדה יפהפייה איתה שודך. אבל אז, כשרוח מרושעת ומסתורית הנקראת קאי מטילה אימה ברחבי סין וגונבת את כוחותיהם של מאסטרי קונג-פו מובסים שניצחה, פו חייב ללמד ולאמן כפר שלם של פנדות מגושמות כמוהו, על מנת ליצור קבוצת לוחמים, להתייצב מול קאי ולהביסה ולהציל את סין כולה מפניה.

הדמויות של הסרט :

פו (ג'ק בלאק) הגיבור הראשי של הסרט.

טיגריס (אנג'לינה ג'ולי)

שיפו (דאסטין הופמן)

מאנקי (ג'קי צ'אן)

קריין (דייוויד קרוס)

מאנטיס (סת' רוגן)

וייפר (לוסי לו)

מר פינג (ג'יימס הונג)

מיי מיי (קייט הדסון) - דובת פנדה יפהפייה שאיתה פו שודך

לי (בראיין קראנסטון) - אביו הביולוגי של פו

קאי (ג'יי. קיי. סימונס) - רוח על-טבעית ומרושע במיוחד שגונב את כוחותיהם של מאסטרי קונג-פו מובסים. הנבל הראשי של הסרט.


הנה קטע מתוך הסרט :


קונג פו פנדה שלוש באנגלית VS קונג פו פנדה שלוש בעברית


מי לדעתכם יותר טוב ?




הנה הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא באנגלית :



5 תגובות:

  1. אני אראה רק את הסרט באנגלית, תודה רבה!

    השבמחק
  2. ברור שגם אני אצפה בסרט באנגלית, העברית רק תהרוס את הסרט

    השבמחק
  3. למה באנגלית יקיר משה שם טוב

    השבמחק
  4. למה באנגלית יקיר משה שם טוב

    השבמחק
  5. שלום סאם, אני בתור מעריץ מושבע של סרטי דרימוורקס מאוד מצפה לראות את הסרט ומקווה שהוא יהיה טוב בדיוק כמו הסרטים הקודמים.
    (נ.ב. מאוד שמח ששמת את הקישור. רק מקווה שהאיכות טובה.)

    השבמחק