יום שני, 21 במרץ 2016

מה קורה בנווה: סיכום יום המעשים הטובים מאת גדעון שדה

שלום לכולם. כאן גדעון עם כתבה מאוחרת על סיכום הסיור שעשו תלמידי נווה שעובדים ביום המעשים הטובים. זה היה יופי טופי ו...אוקיי אפסיק להתבדח ואעבור לסיכום ברצינות.


סרטון! Dubstep! לא יודע מה אני כותב!! לתרום!
אז ביום שלישי יצאנו בעשרה לתשע (8:50 בבוקר) בערך בגלל שאיחרתי באופן רציני והגעתי רק בעשרה לתשע. נסענו לבית שאן וביקרנו בכל מקומות העבודה של בית שאן. התחלנו בספרייה, שם סאם עובד ופגשנו את מעסיקיו והוא הקריא להם ברכה ונתן להם עוגיות תוצרת הקונדיטוריה שלנו עם לוח מודעות מגנטי שנעשה בעזרת סדנאות פירוק מחשבים ועץ, שעל שניהם אלעזר אחראי. אז נסענו למקומות אחרים בבית שאן כמו "מלך השקל" ועוד כמה שאני לא זוכר את השמות (סליחה פשוט שכחתי איפה אתם עובדים זה הכל).

אחר כך, נסענו לעין הנציב שם ראינו את החדר אוכל, שם נסי עובד, ואת פינת החי, שם אביתר עובד והיה מאוד מעניין לראות את החיות (חוטמים, טווסים והסוסים) וכולם נהנו להסתכל על אביר, הסוס הלבן עליו אביתר הסביר הכי הרבה.
מיד אחרי כן, נסענו לניר דוד והלכנו לשני בתי ילדים שונים, שבאחד עובדת תמר ובשני עובדת נועה ולרובנו היה מאוד נחמד לפגוש את הילדים. לאחר שהותנו שם, הלכנו למרכולית/כולבו או איך שלא לזה, שם ליעד עובדת והיא הסבירה לנו על כל מיני דברים שונים שיש על המדפים. משם עברנו לחיוך מתוק שם עדן עובדת.
משם נסענו ל"גילעוז" ולמועצה במחלקת ספורט ותרבות, במקומות בהם עובדים ליאל וסתיו והסבירו לנו הרבה על מקומות עבודתם (דרך אגב, לכל מקום שהלכנו אליו המעסיקים קיבלו ברכה ועוגיות...).
בסוף עברנו דרך המועצה במחלקות הנהלת חשבונות וחינוך, בהן אני ויהונתן מור עובדים ושם כיבדו אותנו באוכל.
בסוף חזרנו לבית הספר. זאת הייתה החוויה של הקבוצה של אורן ותפוז.

אז מקווה שיהיה לכולכם פורים שמח, תצביעו על סקר הפורים שלנו ואני צריך לחשוב על נושא למדור מוזיקה. ביי ביי.   

4 תגובות:

  1. אחלה כתבה גדעון וחג פורים שמח

    השבמחק
  2. שלום אני יקיר משה שם טוב אני לא אוהב את המעשים הטובים זה סתם בולשיט

    השבמחק
  3. היי גדעון. היה מעניין לקרוא את הדיווח שלך על יום המעשים הטובים ולראות מה היה דומה ומה שונה בביקור שערכתי עם תלמידי כיתת צאלון - כיף לקרוא

    השבמחק