יום שישי, 1 באפריל 2016

מה קורה בנווה: דבר המערכת להשבוע מאת גדעון שדה

שלום כולם, שבוע נעים לכולכם. יש לנו מספר דברים לסכם השבוע והדבר הראשון הוא הסקר שנמשך שבועיים!


קודם כל השאלה: מה דעתכם על להתחפש בפורים?

תשובה 1: מה זה השטויות האלה?! בזבוז זמן! קיבל 7 קולות whoo! כן רוב המצביעים לא אוהבים להתחפש (ואני ביניהם).

תשובה 2: מוכן להתאפר קצת אבל בעיקר אוהב לראות אחרים קיבל 0 קולות כמו המתבודד שהוא.

תשובה 3: רעיון טוב. לרוב מתחפש כמו כולם קיבל את מקום שני עם... 4 קולות!

ותשובה 4: מחכה רק לזה! תצטרכו ראיית רנטגן כדי לזהות אותי! קיבל 2 קולות למרבה הצער של מספר תלמידים פה שהצביעו.

עכשיו, יש כתבה חדשה של סאם שאני מציע לקרוא ושאר חברי המערכת ננסה לשכנע את התלמידים מנווה שיצאו לטיולים של ז' ו-ח' לכתוב על החוויות שלהם וגם יש סקר חדש שנגמר ביום שלישי או רביעי בגלל שהוא מדבר לקראת הטיול השנתי.

טוב, אני מקווה לכולם שבוע טוב ולהתראות כי אני לא יהיה בטיול אז שיהיה לכולכם טיול מוצלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה