יום שלישי, 11 ביוני 2019

דבר מערכת השבוע האחרון לשנה זו

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות.
 לכבוד סוף שנה אנחנו נסכם את השנה שחלפה במשפט קצר שכל חבר מערכת יכתוב:
בר: "השנה בפאזל הייתה לי מאוד טובה , אנשים מקסימים , חוויות טובות, הייתי רוצה להמשיך גם שנה הבאה."

נמרוד: ''אני לא יודע בדיוק איך הגעתי לפה , אבל אני מרגיש שהבחירה הייתה לי נכונה והשנה הזאת הייתה מאתגרת ומשמעותית והעלתה את הביטחון העצמי שלי ביחס ליכולת הכתיבה וההתמדה שלי.''

עידו: '' הצטרפתי לפה במקרה ואני לא מצטער על זה ,היה לי ממש כיף למרות שלא כתבתי הרבה כתבות. אני מתכוון להמשיך שנה הבאה בפאזל ולכתוב יותר כתבות כי אני רוצה שאנשים יקראו את הדעות שלי''

מורן: ''אני יכול לתאר את הפאזל בכמה מילים: זאת השנה הראשונה שלי פה ובהחלט גם לא האחרונה''

הראל: ''השנה השלישית שלי פה עברה בנעימים. אני שוקל להישאר בפאזל אבל אני אף פעם לא אשכח את המערכת.''

גפן: ''זאת הייתה שנה מלאה באתגרים. הגעתי לפאזל בתור ילדה שלא הבינה מה הולך סביבה,שלא יכלה אפילו ולהתמיד להוציא את הכלבות שלה לטיול. בזכות הפאזל, למדתי להכיר אנשים שאולי בלי הפאזל לא הייתי מצליחה להכיר אותם. בזכות הפאזל למדתי לקחת אחריות ואני שמחה מאוד שהצטרפתי לפאזל.''

רז: ''אני מאוד נהנתי בתור עורך עיתון הפאזל וזו שנה שישית שלי במערכת והייתי שמח להישאר שנה נוספת.''

עמית: ''הגעתי לפאזל כי גפן ביקשה, נשארתי בגלל החברים. היה נחמד להיות בפאזל ולכתוב כתבות. במידה ואשאר בנווה שנה הבאה, אשמח להישאר גם בפאזל.''

תודה רבה קוראים וקוראות שלנו. הייתה לנו שנה נהדרת בזכותכם. מאחלים לכם חופש נעים ונתראה שנה הבאה.💓

2 תגובות:

  1. מקסימים שלי אוהבת אתכם המון ומתגעגעת.תמר

    השבמחק