יום שבת, 17 בנובמבר 2018

ונום הסרט- בר איבגי

שלום לכולם, מקווה שעבר עליכם שבוע מצוין גדוש בגיבורי על בפאזל כי אני אכתוב גם לכבוד שבוע גיבורי העל על סרט גיבורי על שיצא רק בחודש הקודם והסרט הזה נקרא ונום המבוסס על הקומיקס אז בואו נתחיל:


רקע כללי:
ונום הוא דמות של נבל על בקומיקס המפורסם של בספיידרמן אשר הזהות האמיתית שלו הוא אדי ברוק כתב כושל שרצה לנקום בספיידרמן ובאותו מקום שבו ספיידרמן התפטר מהסימביוט השחור, הסימביוט פגש את אדי ויחד השתלבו והפכו לאחד הדמויות האוהבות עליי וביקום מארוול: ונום!

עלילת הסרט: 
אדי ברוק הפסיד את הקריירה המוצלחת שלו ואת בת זוגתו בעקבות שניסה לחשוף מדען שעושה ניסויים בבני אדם ואפילו גורם למותם כאשר אדי מסתנן למעבדות נכנס בו חומר שחור שנותן לו כוחות על והופך אותו למפלצת רעבה שזורעת הרס...
אני לא אתן ספוילרים אבל אני יכול לומר לכם שהסרט מספר על הקשר ההזוי (והמצחיק) בין אדי ברוק והסימביוט השחור

ביקורת:
מאוד התלהבתי מהסרט ולדעתי היה סרט טוב כי הוא הציג דווקא עומק למשל: איך אדי מתמודד אחרי כל מה שהפסיד ועל הקשר שלו לסימביוט ואפילו לא הבנתי את המבקרים שטענו שהוא גרוע.
אבל אני יכול להגיד לכם שזה סרט שלא מתאים לכל אחד בגלל האלימות והאופל שבו.

שיר:
יום אחד הסתכלתי בטלפון ושמעתי ביוטיוב את השיר ונום של אמינם שנעשה על הסרט.
זה שיר ראפ דווקא טוב לדעתי וממליץ לכל חובבי הראפ ולמי שמעוניין.

לסיכום:
ממליץ לכם בחום ורוצו לראות או כמו שאמינם שר: ''knock knock let the devil in''

תוספת קטנה לכבוד השבוע:
סטן לי השבוע נפטר, דמות שבשבילי הייתה השראה ואני רוצה להקדיש לו את השיר SUPERHEROES של להקת THE SCRIPT



אז זהו להפעם, תודה רבה לכם וניפגש בשבוע הבא
בר





5 תגובות:

  1. בתור אחד שצפה בסרט הזה, זה סרט די טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. בר, ראיתה את הכתבה שעשיתי על סטן לי ואהבת את הכתבה שעשיתי עליו ?

      מחק
  2. לא התעניינתי עד עכשיו אבל מרגע זה אני רוצה לצפות בסרט. ריפ

    השבמחק