יום רביעי, 29 ביולי 2020

קונג: אי הגולגולת ( באנגלית: Kong: Skull Island ) \ מאת סאם קטז


Watch Kong: Skull Island | Prime Video

שלום לקוראי הפאזל היקרים והיקרות, היום אני בחרתי לעשות כתבה על הסרט קונג: אי הגולגולת שהוא סרט אקשן-הרפתקאות אמריקאי שעלה לאקרנים ב-10 במרץ 2017 בהפקת אולפני Legendary Pictures.

אני לא התחברתי לדומת של קונג לדעתי הם עשו אותו יותר מדי רציני ומי שחושב הפוך אשמח לשמוע בתגובות. אני יותר התחברתי לסרט קינג קונג 2005 ששם קונג מוצג בתור יצור עם רגשות ושהוא גם המין האחרון שלו שנכחד... אני לא ידעתי שהשחקנים שחיקו את לוקי וקפטן מארוול הופיעו בסרט הזה בכלל. זהו לביתנים ושתהיה לכם קריאה נעימה

עלילת הסרט:

במלחמת העולם השנייה, 2 חיילים - אחד יפני ושני אמריקאי, מתרסקים על אי לא ברור באוקיינוס השקט, והשניים מתחילים בקרב. אולם להפתעתם, גורילת ענק בגובה 80 מטרים הקרויה בפי ילידי האי "קונג", מגיעה, ושואגת לעברם.

שנים לאחר מכן, בשנת 1973, מדענים מטעם חברת הקריפטוזואולוגיה מוארנק, באים לשכנע את הסנטור להביא אותם לאי לא ממופה על האוקיינוס השקט עם ליווי צבאי, ומצליחים לשכנעו. בשל כך, המדענים הולכים גם לשכנע באמצעות כסף חייל אמריקאי לשעבר בשם קפטן ג׳יימס קונרד, מה שגם מצליח להם.

בבסיס צבאי אמריקאי בוייטנאם, קולונל בשם פרסטון פאקרד, מאוכזב מזה שכבר לא יוכל יותר להילחם במלחמות. אך להפתעתו, הממשלה מתקשרת אליו ואומרת לו שהוא יוכל ללוות מדענים לאי לא ממופה הקרוי "אי הגולגולת" כדי לבצע שם בדיקות גאולוגיות. באוניה הצבאית, בה גם נמצאת עיתונאית פעילת שלום בשם מייסון וויבר, המדענים מראים לחיילים את מטרת המשימה. לאחר שהם מגיעים לאי, קונג מגיע ומרסק את כל המסוקים בקרב אלים. פרסטון הכועס מכריח את ויליאם, אחד מהמדענים, לספר לו את כל האמת: הייתה ספינה צבאית כלשהי, שנהרסה בידי מפלצת ימית לא מזוהה. ומאז, הוא מנסה להוכיח שמפלצות קיימות.



Kong Skull Island 2017 vs King Kong 2005: The Differences - YouTube

איזה מהם אתם מעדיפים?

3 תגובות:

  1. יש לי שאלה קטנה למה את עושה שתי כתבות באותו זמן כאילו למה אתה לא מוציא שתי כתבות שקשורות אחת לשניה זה לא נראה הגיוני שאני אגיד נגיד מישהו יעשה כתבה ואז זה יוצא כתבה שנייה על העלה משהו שהוא כבר 10 על הביקורת שהוא עשה זה לא נראה הגיוני

    השבמחק
  2. הייתי משקיע לכתבות יותר מעניין אותי יותר בשטח הייתי מראיין אנשים לא הייתי עושה רק סרטים

    השבמחק